Vše skladem, dodání do 24 hodin, doprava nad 2500Kč ZDARMA.

Jak nakupovat a reklamovat

Uživatelské rady:

Zaregistrujete se ! Protože registrovaným zákazníkům na našich stránkách poskytujeme slevu z maloobchodní ceny. Tato cena se automaticky zobrazuje při Vašem přihlášení. Další slevy pro montážní firmy, obchodní společnosti a velkoobchody poskytujeme dle dohody.

Cena přepravy: Cena uvedená za přepravu a doběrečné je jen pouze při přepravě firmou PPL. Pokud požadujete jinou přepravu, zadejte požadavek do poznámky. Cena přepravy bude následně navýšena dle ceníku za přepravu požadované přepravní společnosti. Například cena přepravy: Česká pošta - 129 Kč.

Poštovné ZDARMA v rámci ČR a při dopravě službou PPL: Při nové objednávce nad 2500,-Kč (bez DPH a bez poštovného) v rámci České Republiky neúčtujeme poštovné. Pouze doběrečné a to pouze u dobírky. Poštovné zdarma neplatí pro jiné přepravce jako je Česká pošta, DPD a další, pro výměny zboží, opravované zboží, zboží zasílané v režimu nadrozměr (2m, 3m a,6m profily a 1,2m a 1,5m trubice, balík delší než 1,2m nebo balík těžší než 28kg).

Poštovné zdarma se nevztahuje na: jiné požadované přepravce, zboží odesílané do zahraničí, nadrozměrné zásilky (profily a balík delší 1,2m nebo těžší než 28kg). a zboží dodávané za speciální velkoobchodní ceny, kde se vypočítává cena dle množství a hodnoty zásilky a poštovné zdarma neplatí také pro výměny zboží či opravované zboží.

Poštovné ZDARMA na Slovensko: Při nové objednávce nad 150 Euro bez DPH a bez poštovného) na Slovensko neúčtujeme poštovné. Zboží zasíláme pouze po zaplacení předfaktury, kterou vám vyhotovíme a odešleme po přijetí vaší objednávky a to automaticky s přepočtem na Euro dle denního kurzu České národní banky.

Jak objednávat : Jednoduché objednání zboží vložením do nákupního košíku. Před vložením nezapomeňte zadat požadovaný počet kusů, do poznámky nám sdělte váš případný požadavek a vyberte si barvu výrobku pokud je u výrobku na výběr. V nákupním košíku můžete počet kusů dodatečně měnit. Vyplňte správně dodací adresu a nezapomeňte na vaše telefonní číslo a e-mailovou adresu pro možnost zasílání informací o stavu vaší objednávky a případnou komunikaci s námi nebo přepravní společností. Sledujte také váš nákupní košík, kde uvádíme den odeslání vaší objednávky, číslo balíku a přepravní společnost pro dohledání balíku. Při nákupu poskytujeme možnost vrátit nebo vyměnit nepoškozený, nepoužitý výrobek v neporušeném originálním obalu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí. Částku vracíme na Váš účet, proto nezapomeňte při odeslání zboží zpět, napsat i vaše číslo bankovního účtu.

Minimální hodnota objednávky je 250Kč: Vážený zákazníku, z důvodu vysokých nákladů na poštovné a doběrečné, vyřizujeme objednávky na dobírku nad 250,-Kč. Při nižších objednávkách akceptujeme pouze platby převodem. Klasické zásilky po ČR odesíláme prostřednictvím společností PPL. Na přání zákazníka i společnosti Česká pošta, ale za zvýšené poštovné dle tarifů dopravních společností. Společností TOPTRANS zasíláme nadměrné zásilky od 2 m jednoho rozměru zásilky a palety. Cena přepravy je vypočítána v objednávce (v nákupním košíku) dle celkové hmotnosti zboží a místa dodání. Zboží skladem objednané do 12 hodin je expedováno ještě týž den a dodáno zákazníkovi do 24 hodin (neplatí pro předvánoční období). V předvánočním termínu, se snažíme vyřizovat objednávky do 3-4 pracovních dnů).

Při volbě platby převodem z účtu. Po dokončení objednávky, se vám zobrazí platební formulář, podle kterého můžete zadat příkaz k platbě z vašeho účtu. Na požádání můžeme vystavit a zaslat i předfakturu, podle které platbu provedete. POZOR! Variabilní symbol u předfaktury se lišší od čísla objednávky. Po připsání částky na náš účet (cca 24 hodin) zašleme zboží na vaši adresu. Vždy uvádějte vaší e-mailovou adresu na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, vyskladnění a případně vyžádanou předfakturu. Potvrzení objednávky je pouze informace o uskutečnění a přijmutí objednávky. Není však oficiálním dokumentem o uskutečnění obchodu. Tento dokument (fakturu) dostáváte současně s doručeným zbožím. Děkujeme za pochopení.

Zasíláme i na Slovensko: Na Slovensko zasíláme zboží bez poplatků za převod měny (máme účet na Slovensku v EURECH) a snížili jsme cenu dopravy na 9,2 EURO za balíček do 10 kg, 10,5 EURO za 20 kg balíček, 15,3 EURO za 30 kg balíček a 25 EURO za balíček do 50 kg. NOVĚ: Zboží nad 150 EURO zasíláme ZDARMA ! Doběrečné neúčtujeme, protože zboží na Slovensko posíláme pouze po zaplacení předfaktury. Předfakturu vystavíme automaticky po vytvoření vaší objednávky na našem obchodě a zašleme ji na vaší e-mailovou adresu s automatickým přepočtem denního kurzu v EURO dle denního kurzu ČNB. Při zaslání vašeho potvrzení plátce DPH, neúčtujeme DPH. Fakturu zasíláme dle přání společně se zbožím a nebo elektronicky na váš e-mail. V objednávce uvádějte vaší e-mailovou adresu na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, předfakturu, případně fakturu, vyskladnění a odeslání zboží včetně čísla balíčku pro dohledání.

Jak reklamovat zboží : V případě reklamace výrobku nebo chyby v zásilce naše společnost zajišťuje svoz balíku od zákazníka na vlastní náklady. Váš požadavek na svoz balíku nám zavolejte (na tel. číslo do Českých Budějovic) nebo e-mailem (info@dstechnik.cz) a my se o vše postaráme. Stačí pouze zboží pořádně zabalit aby nedošlo k poškození a přepravce si balík vyzvedne do 48 hod od vašeho nahlášení u nás. Pro bezproblémový a rychlý svoz nám nezapomeňte sdělit správnou adresu, váš e-mail a telefonní číslo pro dopravce. Pokud odešlete balík na vlastní náklady, proplatíme vám za přepravu (poštovné) pouze částku, kterou platíme našemu smluvnímu přepravci.

Zde si můžete stáhnout formulář pro navrácení zboží:

Formulář pro navrácení zboží

DŮLEŽITÁ PODMÍNKA: Musí se jednat o vrácení z důvodu pochybení z naší strany nebo vady výrobku. Služba se NEVZTAHUJE na odstoupení do 14ti dnů bez udání důvodu, nevhodný výběr výrobku, špatně vybranou barvu atd. Pokud náš odpovědný pracovník neuzná reklamaci bude poštovné doúčtováno k poplatku za servis výrobku.

Vše pořádně zabalte aby nedošlo k poškození výrobku, protože případné poškození zboží z důvodu špatně zabaleného balíku (to určuje přepravce), nebude toto poškození uznáno jako reklamace.

Zboží pro navrácení v zákonné lhůtě posílejte klasickým způsobem (ne na dobírku!) na adresu dstechnik.cz s.r.o., Litvínovice 209, 370 01, Č. Budějovice. Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev. Zboží nám nezasílejte na Dobírku, nebude převzato ! Spolu se zbožím nám zašlete kopii daňového dokladu nebo alespoň číslo faktury (VS), popis závady a vámi požadovaný způsob vyřízení.

Zboží si ihned po převzetí zkontrolujte! Pokud najdete rozdíly mezi objednaným zbožím a dodaným zbožím nebo nesedí správný počet kusů výrobků, nehlaste nám tento rozdíl nejpozději do 24hodin. Je to z důvodů možnosti překontrolování skladu (inventura), kontroly záznamů z videokamer u balících stolů a hlavně v případě porušení přepravního obalu musíme případné chybějící zboží v balíku nahlásit přepravní službě do 24hodin.

Proplacení poštovného v případě odstoupení od smlouvy či reklamace: Ze zákona jsme povinni vracet spotřebiteli náklady na dopravu, při odstoupení od smlouvy, či při uznané reklamaci. V případě, že si vyberete dražší způsob, není toto předmětné, jelikož máme povinnost vracet pouze minimální možné náklady dle ceníku našeho dopravce a to z důvodu, že tuto službu (zpětné přepravy od zákazníka k nám) plně zajišťujeme, uhrazujeme zákazníkovi (při vlastním odeslání zboží) pouze náklady na přepravu dle našeho smluvního přepravce. Proto nemá smysl odesílat záměrně zboží expresně, balíkem do ruky, či specializovanou dopravní službou. Tato zákonná povinnost slouží pouze pro pokrytí nutných nákladů, spojených s vracením zboží bez udání důvodu, nebo reklamaci a ne z důvodu, aby se kupující záměrně obohatil na vyšší částce za dopravné.